AXE w nowej kampanii stawia na autentyczność. Poznajcie historię dwóch braci i 2200 koni mechanicznych

AXE w nowej kampanii stawia na autentyczność. Poznajcie historię dwóch braci i 2200 koni mechanicznych

AXE to marka, która stawia na podkreślanie indywidualności i życie pełne pasji w zgodzie ze sobą. W zeszłym roku w kampanii brandu mogliśmy zobaczyć osoby, które wbrew lansowanym stereotypom i wzorcom, nie boją się realizować swoich pasji. Co marka przygotowała tym razem?

Badania przeprowadzone na zlecenie AXE dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą. Dlatego brand podjął trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność i robić to, co pozwala im na wyrażanie siebie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tegorocznej odsłonie twórcy poszli o krok dalej, by zwiększyć autentyczność przekazu! Bohaterowie spotów zostali wybrani wśród fanów marki na Facebooku. Zwycięzcami zostali bezkompromisowi bracia - Konrad i Maciej, którzy wspólnie skonstruowali najszybszego dwusilnikowego dragstera na świecie.

W rolę narratora w spocie wcielił się raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Za kreację i produkcję odpowiada DDB&Tribal Warszawa oraz Papaya. Kolejne filmy już wkrótce.

Poniżej możecie zobaczyć zeszłoroczne spoty marki, w których jest niesamowity ładunek pasji. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij