Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wypłyń na wody „Błękitnego Oceanu” w katowickim Idea Hub

Jak znaleźć niewykorzystaną przestrzeń rynkową dla swojego biznesu? W jaki sposób tworzyć innowacyjne rynki wolne od konkurencji? Czym jest Strategia Błękitnego Oceanu i czy jej założenia mogą zostać wykorzystane w Twojej firmie?
O autorze
1 min czytania 2017-08-25

Już 31 sierpnia podczas śniadania networkingowego Jacek Mleczko – inwestor oraz trener biznesu – zdradzi tajniki Strategii Błękitnego Oceanu, która podnosi szanse firmy na udany debiut na rynku.

Podczas czwartej odsłony wydarzenia „Pobudka w Hubie” Jacek Mleczko przedstawi prezentację dotyczącą Strategii Błękitnego Oceanu, dzięki której uczestnicy dowiedzą się jak wdrożyć jej założenia we własnej firmie. W czasie spotkania nie zabraknie analizy zalet i wad prezentowanego zagadnienia, a także sesji pytań i odpowiedzi. Śniadanie zostanie zakończone networkingiem, podczas którego uczestnicy będą mieli możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych.

Jacek Mleczko to doświadczony konsultant biznesowy oraz inwestor, który w trakcie swojej polskiej oraz międzynarodowej kariery zawodowej brał udział w kierowaniu organizacją firm, procesach sprzedażowych i marketingowych, a także budowaniu zespołów. Będąc konsultantem, pracował z dużymi firmami, takimi jak: BASF, Perfumerie Douglas, Matusewicz Budowa Maszyn, Zakład Rafineryjny Jasło, Kromiss-Bis. Swoim doświadczeniem dzielił się również z licznymi startupami i małymi firmami. Jego głównym obszarem zainteresowań w sferze inwestycyjnej są nieruchomości, prywatnie lubi zgłębiać tematy związane z nowymi technologiami.

Śniadanie networkingowe odbędzie się w katowickim Idea Hub (ul. Chorzowska 107) o godzinie 10.30. Liczba miejsc jest ograniczona do 20, obowiązują zapisy. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Dla każdego uczestnika przewidziane zostały śniadanie z aromatyczną kawą doprawione szczyptą wiedzy oraz deserem w postaci nowych kontaktów biznesowych. Rejestracji na wydarzenie można dokonać przez stronę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj