Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

64 nowe wiaty dla Sopotu

Pierwsza wiata przystankowa stanęła na ulicy Kościuszki (róg ul. Chopina) przy Dworcu PKP, tym samym umowa pomiędzy Gminą Miasto Sopot a Clear Channel z dnia 24 lutego 2017 r. przeszła właśnie z fazy przygotowawczej w fazę realizacji.
O autorze
1 min czytania 2017-08-29

Na podstawie umowy Clear Channel postawi 64 nowe wiaty w Sopocie w dwóch fazach: 30 wiat do końca 2017 roku, a następnie 34 wiaty w 2018 roku. Dla potrzeb realizacji umowy zostały opracowane przez Clear Channel trzy modele wiat – dostosowane do poszczególnych lokalizacji i charakteru przestrzeni publicznej, wszystkie wyposażone w gablotę z rozkładem jazdy oraz ławkę. Projekt i konstrukcja wiat pochodzi z katalogu mebli miejskich Clear Channel i jest indywidualnym rozwiązaniem zaprojektowanym i uzgodnionym z Gminą Miasta Sopot. Łączy w sobie funkcję estetyczną, użytkową i reklamową. Na nowych wiatach będą łącznie 182 powierzchnie reklamowe typu citylight.

„To ważna inwestycja i projekt dla obu stron. Budowa systemu nowoczesnych, funkcjonalnych i estetycznych wiat w Sopocie to kolejny krok w rozwoju mebli miejskich w Polsce, które są standardem na rynkach europejskich. Jest to również właściwy krok w kierunku porządkowania przestrzeni miasta, poprzez dostępność nowoczesnych i bardzo dobrej jakości powierzchni reklamowych.” – komentuje Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland. Natomiast Wiceprezydent Miasta Sopot, Marcin Skwierawski podkreśla: „To kolejny etap porządkowania i estetyzacji przestrzeni miasta. Sopocianie zyskują funkcjonalne i ciekawe wiaty a miasto nie ponosi żadnych kosztów tej inwestycji”

Segment mebli miejskich jest jednym z najbardziej przyszłościowych i dynamicznie rozwijających się segmentów na rynku reklamy Out-of-Home, szczególnie w centrach miast. Clear Channel Poland – jest polskim oddziałem lidera reklamy zewnętrznej na świecie Clear Channel Outdoor i jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej na polskim rynku, obecną od prawie 20 lat. Clear Channel wyposaża polskie miasta w meble miejskie i wiaty przystankowe. Eksploatuje ponad 880 wiat w 14 miastach i aglomeracjach. Przy inwestycji na terenie Sopotu współpracuje z producentem wiat – firmą Adboard oraz firmą Marpol, która wiaty będzie montować.

Na świecie Clear Channel ma ponad 650 tysięcy powierzchni reklamowych w 24 krajach na 4 kontynentach i jest partnerem światowej organizacji C40 w realizacji koncepcji „smart cities”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing