Grandes Kochonos Digital zajmie się komunikacją Disnemar Baby

Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na strategię komunikacji marki Disnemar Baby należącej do koncernu Mylan.
O autorze
0 min czytania 2017-09-07

Grandes Kochonos Digital opracowali zwycięską ideę kreatywną dla marki Disnemar Baby – producenta fizjologicznego roztworu do nosa dla dzieci. W ramach umowy agencja zajmie się stworzeniem key visuala na podstawie wybranej idei kreatywnej, opracowaniem koncepcji i projektu brand hero oraz wytycznych dotyczących komunikacji wizualnej brandu.

Mylan jest światowym liderem wśród firm farmaceutycznych produkujących leki generyczne i specjalistyczne. Mylan nieprzerwanie od ponad 50 lat zapewnia ludziom dostęp do leków, a produkty firmy są obecne w ponad 165 krajach. W portfolio spółki obecnych jest ok. 7 500 produktów.

Grandes Kochonos Digital to niezależna, interaktywna agencja reklamowa obecna na rynku od 2015 roku. GKD posiada kompetencje w zakresie m.in. tworzenia strategii działań online, influencer marketingu, social media oraz online video content.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj