TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Na Discovery Channel ruszyła emisja mini-programów „Stresozaradni”

8 września na kanałach z portfolio Discovery Networks rusza emisja mini-programów „Stresozaradni”.
O autorze
1 min czytania 2017-09-11

Od marca firma Sanofi we współpracy z Discovery Media Brand Partnership, prowadzi kampanię „Stresozaradni”, która promuje nowe podejście do stresu. Mówi ono o tym, że stres, choć na ogół jest uznawany za negatywny element życia, w rzeczywistości może być bodźcem do działania. Odpowiednie nastawienie i wiedza mogą pomóc w radzeniu sobie ze stresem i obracaniu go na swoją korzyść.

Pierwsza, wiosenna odsłona kampanii „Stresozaradni” miała na celu rekrutację bohaterów reportażu dokumentalnego. Na kanałach z portfolio Discovery emitowane były spoty prezentujące ideę akcji oraz zachęcające do wzięcia udziału w castingu. Kulminacyjna, jesienna faza kampanii to nakręcone ze zwycięzcami castingu 4 mini-programy, które już we wrześniu pojawią się na antenach stacji z portfolio nadawcy. W każdym z odcinków zostaną przedstawione osoby zmagające się ze stresem o zupełnie odmiennym źródle. We współpracy ze specjalistami, wśród których znajduje się m.in. psycholog, dietetyk czy kierowca rajdowy, bohaterowie nauczą się przekuwać stres w działanie. W ramach akcji przeprowadzone zostaną także warsztaty, dzięki którym mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Gdańska dowiedzą się, jak na co dzień radzić sobie ze stresującymi sytuacjami.

Komunikacja dotycząca akcji jest prowadzona na platformie kampanii www.stresozaradni.pl, na portalu społecznościowym Facebook: @MagneB6Active/ oraz na kanale YouTube, na którym już teraz można obejrzeć pierwszy film: link.

Za pomysł, przygotowanie strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith, koncepcję i działania contentowe przygotował zespół Discovery Media Brand Partnership we współpracy

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

z LiquidThread. Producentem wykonawczym mini-programów jest Timecode Film Production. Kreację przygotowała agencja Publicis, za działania w social mediach odpowiada AtomClick. Projekt strony internetowej wykonał Publicis DWL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing