Historia tostów i fasoli podbija internet. Wzruszająca opowieść o zaspokajaniu potrzeb konsumentów

Historia tostów i fasoli podbija internet. Wzruszająca opowieść o zaspokajaniu potrzeb konsumentów
Jakie są szanse, że reklama, która ma zachęcić do kupienia fasoli w puszce sprawi, że łzy staną nam w oczach? Australijski oddział Heinza odpowiada na pytanie!
O autorze
1 min czytania 2017-09-12

Animacja, rodem z Pixara, opowiada historię Geoffa, który od zawsze był fanem tostów z fasolką. Ten zostaje oficerem biura innowacji w Heinz i szuka rozwiązań na zaspokojenie wymagań konsumentów. Nie byłoby w tym nic wzruszającego, gdyby nie fakt, że inspiracją do podejmowania tych działań jest dla niego rodzina.

Reklama powstała, by przekazać ludziom, że firma wprowadza na rynek nowe rozmiary puszek z żywnością, wśród których każdy, na pewno, znajdzie coś dla siebie.

Za kreację spotu odpowiada agencja Grupa Y & R.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„In a Heartbeat” to krótkometrażowy film, który doceniono nie tylko za animację i ilustrację, ale także za wiadomość i ładunek emocjonalny, który ze sobą niesie. Miłość nie dba o płeć, kolor skóry i nie zna granic. To pierwsza taka animacje o tematyce LGBT, która stała się viralem w zaledwie 24h.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Inną zabawną animację, na którą chcemy zwrócić waszą uwagę, to spot konkurencji Ubera – Lyfta. Autorem animacji jest John Kahrs – twórca Papermana, którego w 2012 roku pokochali wszyscy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Starszej pani zostaje zniszczone zabytkowe auto z lat młodości, kiedy to poznała swojego męża. Postanawia kupić nowy samochód. W trakcie postoju przez pomyłkę dosiada się do niej pasażer, który chciał zrealizować kurs w Lyft… Zresztą, zobaczcie sami!

A poniżej możecie zobaczyć animację Papermana: