Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Artegence zajmie się kompleksową obsługą digital marki Volkswagen

Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen w internecie. Ponadto będzie odpowiedzialna za wspieranie klienta w obszarach big data i machine learning.
O autorze
1 min czytania 2017-09-13

Poza standardowymi działaniami online, jak kreacja i wdrażanie kampanii internetowych, Artegence będzie zarządzać wszystkimi stronami oraz aplikacjami internetowymi marki Volkswagen. Agencja będzie jednocześnie pracować z klientem nad optymalizacją w obszarze UX/CX oraz maksymalizacją satysfakcji klientów, w oparciu o Digital Customer Journey.

Jesteśmy w trakcie historycznej zmiany rynku motoryzacyjnego. Nowe technologie pojawiają się niemalże każdego dnia w samochodach Volkswagena. Tak dynamiczny rozwój wymaga precyzyjnych działań, błyskawicznie podejmowanych decyzji oraz opierania się na twardych, dokładnych danych. Wybór agencji Artegence daje nam poczucie, że naszym partnerem zostali profesjonaliści z bardzo wysokimi kompetencjami jeżeli chodzi o Big Data oraz machine learning. A to zdecydowanie obszary, które nadal zamierzamy rozwijać. Ponadto nasi partnerzy z Artegence dobrze rozumieją naszą markę, jej specyfikę oraz sposób myślenia – komentuje Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen.

Bardzo się cieszę, że przekonaliśmy do siebie markę, będącą jednym z największych graczy na światowym rynku motoryzacyjnym. Szczególnie, że pozyskanie klienta z tej bardzo ciekawej, pod kątem komunikacyjnym, branży było jednym z naszych priorytetów. Mam nadzieję, że jest to początek długiej i owocnej współpracy. Przed nami wiele inspirujących zadań i wyzwań. Wierzę, że wspólnie stworzymy innowacyjne rozwiązania, o których będzie się mówić – komentuje współpracę Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj