Tymbark Gazzzowany - nowa kampania telewizyjna

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tymbark Gazzzowany - nowa kampania telewizyjna

Będzie to jedna z największych i najdłuższych kampanii reklamowych w historii marki Tymbark, wspierająca jej wejście w nową kategorię napojów gazowanych.

Głównym celem szeroko zakrojonych działań marketingowych jest poinformowanie konsumenta o nowości Tymbarku oraz jej unikalnych dla kategorii cechach: połączeniu soczystych owoców z bąbelkami,  bez konserwantów i sztucznych substancji słodzących. Napoje Tymbark Gazzzowany dostępne są w trzech smakach: cytrynowym, pomarańczowym i grejpfrutowym. Wysoką jakość gwarantuje Tymbark -  lider rynku soków, nektarów i napojów owocowych w Polsce. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spoty reklamowe będą emitowane w takich stacjach telewizyjnych jak:. TVP, Polsat, TVN oraz kanały tematyczne.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij