Agencja San Markos odpowiedzialna za opracowanie nowego brandu dla firmy DUMEL

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja San Markos odpowiedzialna za opracowanie nowego brandu dla firmy DUMEL

W ramach współpracy agencja San Markos zrealizowała kolejny projekt z firmą Dumel. Tym razem zadaniem Agencji było opracowanie nazwy i przygotowanie logotypu dla nowych produktów w portfolio marki Dumel.

Kolorowe, pluszowe zabawki – oddziałujące na zmysły i rozwijające motorykę - przeznaczone będą dla najmłodszych dzieci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Opracowując nazwę dla tak wdzięcznego produktu, staraliśmy się cofnąć w czasie i przywołać obrazy oraz dźwięki kojarzące się nam z radości, dające poczucie bezpieczeństwa. Wśród nas jest wielu rodziców – nie da się ukryć, że do projektowania mieliśmy niezwykle osobisty stosunek, a finalna nazwa i kreacja logotypu Balibazoo jest wypadkową także naszych doświadczeń, związanych z wychowywaniem dzieci” – mówi CEO SAN MARKOS, Magdalena Czaja. 

„Balibazoo to marka pluszowych zabawek w kształcie zwierząt, w skład której wchodzą zawieszki różniące się wielkością i funkcjami, grzechotki, dzwoneczki, plecaczki, piłeczki i wiele innych. Każdy z kolorowych zwierzaków posiada własne imię i swój unikalny wygląd, który wyróżnia go spośród pluszakowej ferajny. Kontrastowe kolory zabawek pobudzają zmysł wzroku maluszka, a różne faktury materiału i metek rozwijają jego umiejętności poznawcze, zachęcając tym samym do odkrywania świata” – mówi Dyrektor Dumel, Marcin Domeracki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij