In Hot Water Company ponownie dla Ferratum Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
In Hot Water Company ponownie dla Ferratum Polska

W ramach stałej współpracy, z początkiem maja 2013 roku, Agencja Interaktywna In Hot Water Company zaczęła prowadzić komunikację na Facebooku dla nowej marki - FerBuy. To kolejna, po Ekspres Kasie, marka z portfolio grupy Ferratum Polska, dla której agencja będzie prowadziła działania.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za wizerunek marki na Facebooku. Zajmuje się również tworzeniem i rozwojem społeczności skupionej wokół płatności internetowych oraz przygotowywaniem dedykowanych aplikacji i wsparciem działań reklamowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Cieszymy się, że zdobyliśmy zaufanie klienta i zdecydował się powierzyć nam prowadzenie działań marketingowych dla kolejnego produktu. Dla nas najważniejsze jest dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej i stworzenie dobrej strategii działań, dzięki której użytkownicy będą korzystali z usług FerBuy – powiedziała Małgorzata Litorowicz, dyrektor ds. sprzedaży w In Hot Water Company.

FerBuy to prosty i bezpieczny system płatności działający na zasadzie “kup teraz, zapłać później”. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij