TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

To aria, jakiej świat nie słyszał. Sztokholmska opera w “orgazmiczny” sposób zachęca młodych do zakupu biletów

To aria, jakiej świat nie słyszał. Sztokholmska opera w “orgazmiczny” sposób zachęca młodych do zakupu biletów
Żyjemy w społeczeństwie, w którym nieustannie zachęca się do korzystania z życia. Często jednak staje się to powierzchowne i sprowadza się do zaspokajania najprostszych pragnień. Folkopera jednak pragnie złożyć hołd całkowitemu oddaniu się sprawie.
O autorze
1 min czytania 2017-09-19

Aby promować premierę opery Pucciniego „Turandot”, a tym samym zachęcić młodych widzów do zakupienia biletu, szwedzcy specjaliści od marketingu, wraz z agencją INGO ze Sztokholmu, stworzyli reklamę „Aria Orgazmów”. Reklamy nie trzeba opisywać, jej nazwa mówi wszystko. Nie zaskakuje także połączenie seksu z operą, bo Turandot to przecież opowieść o pragnieniu, zemście i tragicznej śmierci.

– Orgazm i opera? Oba wymagają wielkiego wysiłku fizycznego. I oba niosą te same pozytywne skutki: uwalniają się endorfiny i oksytocyny ” – podsumował spot Josefine Richards, dyrektor kreatywny w INGO.

PS

Szwedzka opera zadziwia nie pierwszy raz. W związku z premierą współczesnej interpretacji ”God Disguised”, w której ilustruje się, jak bardzo narażone na ignorancję są pewne grupy społeczne, sztokholmska Folkoperan postanowiła rozdać przechodniom ponad 100 darmowych biletów na spektakl. W ciągu 12 godzin, rozdano 2 bilety… Dlaczego?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Trudno sprzedać „wysoką sztukę” w sposób, który trafi do młodych, mobilnych i w ciągłym ruchu młodych. To nie powstrzymało Paryskiej Opery przed podjęciem próby. W reklamie reżyserowanej przez Breta Eastona Ellisa jest alkohol, przyjaciele i zabawa. Zobaczcie spot promujący operę “Figaro”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się