TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Duże zmiany w Newspoint – nowy panel z influencerami, nowe logo i identyfikacja wizualna

Newspoint odświeża swoją markę, wprowadzając nowy panel i zmieniając całą identyfikację wizualną; logo, stronę internetową i materiały graficzne. Zmiany te odzwierciedlają ciągły, międzynarodowy rozwój Newspoint na polu analityki danych i monitoringu mediów.
O autorze
2 min czytania 2017-09-19

Nowa identyfikacja wizualna podkreśla precyzję monitorowania danych przez Newspoint, przejrzystość i funkcjonalność nowego panelu oraz nowe wymiary analizy – influencerów i metadane.

Newspoint jest obecny na polskim rynku od 2007 roku. Został wprowadzony jako rozwiązanie do monitoringu serwisów internetowych jako pierwsza tego typu usługa w Polsce. W kolejnych latach oferta Newspoint poszerzyła się o system monitorujący media społecznościowe i tradycyjne, a także o badania i analizy. Odświeżenie identyfikacji wizualnej i nowy panel sygnalizują nowy, globalny etap rozwoju firmy.

„Od początku funkcjonowania na rynku staramy się współtworzyć trendy rozwoju aplikacji do analityki danych z mediów. Cały czas dokładamy starań, aby świadczyć usługi najwyższej jakości – zarówno pod względem funkcjonalnym jak i technologicznym. Efektem tych wysiłków jest nasze globalne pokrycie źródeł – ponad 150 tys serwisów informacyjnych, 50 mln źródeł social media, 1200 tytułów prasowych i 200 stacji RTV z 75 języków i 170 krajów świata. Nowa identyfikacja wizualna to znak, że ciągle idziemy do przodu” – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Nowe logo firmy bazuje na zapisie nazwy Newspoint. Charakterystycznym elementem wyróżniającym w logotypie jest pomarańczowa kropka umieszczona pod „i”. Ma ona symbolizować dane, które zebrane spośród miliardów innych „kropek” są zagregowane, uporządkowane i filtrowane zgodnie z oczekiwaniami klientów. Nowy panel użytkownika, identyfikacja wizualna i strona internetowa mają ułatwić korzystanie z zaawansowanych funkcji aplikacji Newspoint m.in. analityki influencerów i metadanych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Wyobraźmy sobie sytuację, że szukamy informacji na temat influencerów dowolnej marki. Kluczową rzeczą jest ustalenie parametrów wyszukiwania takich jak typy analizowanych mediów, zasięg, płeć, wydźwięk, wartość reklamowa. W oparciu o te kryteria jesteśmy w stanie dostarczyć użytkownikom precyzyjne wyniki wyszukiwania z całego świata. W tym właśnie tkwi siła Newspoint. I to symbolizuje nasze logo” – opowiada Robert Stalmach.

Kluczowym elementem zmiany jest nowy panel Newspoint. Prostota użytkowania połączona z funkcjonalnością to jego główne założenia projektowe. Obsługa nowego panelu Newspoint jest w pełni intuicyjna, a klient może w łatwy sposób samodzielnie tworzyć profile, zapytania, przeglądać wyniki, statystyki i konfigurować alerty. Nowością w panelu jest możliwość analizowania danych na temat influencerów i metadanych z mediów społecznościowych (lajków, udostępnień, komentarzy, wyświetleń, followersów).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Nowy panel Newspoint jest całkowicie samoobsługowy. Daje możliwość w pełni samodzielnego konfigurowania projektów i płatności elektronicznych, generowania statystyk, raportów i tworzenia alertów. Dla Newspoint oznacza to wejście na pole oferowania usług w modelu SaaS. Nowe narzędzie to nie tylko nowy wygląd, funkcje i technologie ale, last but not least, właśnie ta SaaSowość, dzięki której możemy łatwiej zdobywać kolejne rynki zagraniczne.” – dodaje Robert Stalmach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się