Przedstawiamy nominacje 18. edycji konkursu SAR Effie Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przedstawiamy nominacje 18. edycji konkursu SAR Effie Awards

85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe projektów.

Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zostało zgłoszonych 219 prac w 24 kategoriach, co oznacza o 11.5 % więcej w porównaniu z zeszłym rokiem. Spośród zgłoszonych kampanii jury przyznało 85 nominacji w 22 kategoriach. Najwięcej, bo aż po 7 nominacji, jury przyznało w kategoriach Branded content i Dobra konsumenckie, a po 6 nominacji w kategoriach: Finanse, Launch/relaunch, Uroda i pielęgnacja. W kategoriach Limited budget oraz Turystyka i podróże jury nie wyróżniło żadnych kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Zenith (11), Mediacom Warszawa i MEC (9), a spośród agencji reklamowych: Ogilvy & Mather (7), Saatchi & Saatchi IS (6) oraz GONG, JUST i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymała Grupa Żywiec (4).

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu oceniało 104 osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, Dyrektora Generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie poznamy podczas uroczystej Gali Effie 23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Doradca Prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

Konkurs wspierają:

  • Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, TVN, New Age Media,
  • Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube,
  • Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, IMS Sensory Media, Wirtualna Polska,
  • Partnerzy: Kukbuk, Jura
  • Partnerzy Technologiczni: LG, Siskin
  • Patron Główny: Konfederacja Lewiatan
  • Patroni Medialni: Chillizet, Dziennik Gazeta Prawna, My Company, NowyMarketing, Marketing przy kawie, Monitor Magazine, ThinTank Magazine.

Lista nominowanych poniżej:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij