Miłość do czterech kółek… i nie tylko w kampanii agencji Publicis dla Renault

Każdy dzień to wyścig z czasem. O tym, jakim wyzwaniem jest łączenie pasji z codziennym życiem, opowiada czwarta odsłona kampanii „True Stories”, realizowanej przez Publicis dla Renault Polska. To historia miłości do czterech kółek… i nie tylko.
O autorze
1 min czytania 2017-09-21

Głównym bohaterem jest dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo i kierowca rajdowy Łukasz Byśkiniewicz. Kiedy ponad rok temu na świat przyszła Basia, musiał odnaleźć się w nowej roli. Osią historii jest ta ważna życiowa zmiana oraz to, jak można łączyć własne pasje z rodziną i pracą. 

Ta odsłona kampanii to kontynuacja działań rozpoczętych w lutym br. akcją „Historia prawdziwej miłości”. Ideą jest prezentowanie prawdziwych historii, w których samochody Renault odgrywają funkcjonalną rolę. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszy jeden z nowych modeli Renault – tym razem jest to sportowe Clio R.S. Trophy.

Seria „True Stories” przygotowana przez agencje Publicis i Publicis DWL obejmie działania w internecie i stacji telewizyjnej TVN Turbo. Każdą odsłonę wspiera także konkurs. O szczegółach marka będzie informować na swoim profilu na Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie: nowe.renault.pl.

Kampania wystartowała 18.09.2017 roku. Za strategię komunikacji i kreację odpowiadają agencja Publicis i Publicis DWL. Zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się OMD Sp. z o.o. Za produkcję filmu odpowiada TVN Media Sp. z o.o.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj