Natalie Portman już od 2010 roku jest ambasadorką zapachu „Miss Dior”. W nowej reklamie wciela się w zakochaną dziewczynę i prezentuje historię pełną wzlotów i upadków, miłości, namiętności i pasji, w której marka celebruje kobiecość, jak nikt inny.
Kampania “Co zrobiłabyś dla miłości?” opatrzona została hasztagiem #Diorlovechain ,za którego użycie na Instagramie i Twitterze Dior przekaże dolara dla organizacji WE Charity, która wspiera potrzebujące rodziny i zapewnia środki poprawiające jakość życia. W kampanii zobaczymy Roberta Pattinsona, Jennifer Lawrence a nawet Julię Kuczyńską Maffashion!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Niedawno do sieci trafił pierwszy spot „Gabrielle”, nowych perfum Chanel, na którym Kristen Stewart odradza się z kokonu i biegnie w rytmie piosenki „Runnin’ (Lose It All)” produkcji Naughty Boya,w której usłyszycie także Beyoncé.
PS2
Wspominając reklamy perfum, nie sposób nie wziąć pod uwagę reklamy Kenzo, która rok temu biła rekordy popularności! Ten sposób promocji perfum marki łamał stereotypy wcześniejszych reklam podobnych produktów. Zamiast stonowanych klimatów, cukierkowych scenariuszy, widzimy dziewczynę w szalonym tańcu do dynamicznej muzyki!