UNICEF stawia przed nami pytania trudne i ciężkie, zachęcając tym samym do społecznego dialogu

UNICEF stawia przed nami pytania trudne i ciężkie, zachęcając tym samym do społecznego dialogu

Co dziewiąte dziecko na świecie żyje w obszarach ogarniętych wojną. Z tego powodu UNICEF stworzył nową kampanię, która zachęcić ma do społecznego dialogu na temat losu dzieci, które są w ciągłym niebezpieczeństwie.

UNICEF alarmuje, że aż 50 milionów dzieci musiało opuścić swoje domy, ponad połowa, bo 28 milionów uciekło przed wojną. Trafiają do obozów przejściowych, ryzykują swoje życie, płynąc przez ocean. Organizacja zadaje w nowej kampanii pytania, z którymi, prawdopodobnie, nigdy nie staniemy twarzą w twarz. Obrazy w spocie poruszają i dają wiele do myślenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

TO nie pierwsza taka kampania w portfolio UNICEF. Organizacja uświadamia, porusza serca, mówiąc głośno, że nie wszystkim udaje się przeżyć. Z badań wynika, że w ciągu ostatnich miesięcy na Morzu Śródziemnym zginęło ponad 190 dzieci, próbując dotrzeć do Europy w wyniku konfliktu w Syrii.

PS

Na potrzeby kampanii „#ENDviolece” powstał spot, którego akcja toczy się na wytatuowanym ciele Davida Beckhama. Tatuaże ożywają. Widzimy na nich: znęcającego się nad chłopcem nauczyciela, czy niemowlę płaczące na skutek krzyków dorosłych.

Która kampania organizacji jest najlepsza? A może masz swoją ulubioną? Daj znać!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij