UNICEF stawia przed nami pytania trudne i ciężkie, zachęcając tym samym do społecznego dialogu

UNICEF stawia przed nami pytania trudne i ciężkie, zachęcając tym samym do społecznego dialogu
Co dziewiąte dziecko na świecie żyje w obszarach ogarniętych wojną. Z tego powodu UNICEF stworzył nową kampanię, która zachęcić ma do społecznego dialogu na temat losu dzieci, które są w ciągłym niebezpieczeństwie.
O autorze
1 min czytania 2017-09-27

UNICEF alarmuje, że aż 50 milionów dzieci musiało opuścić swoje domy, ponad połowa, bo 28 milionów uciekło przed wojną. Trafiają do obozów przejściowych, ryzykują swoje życie, płynąc przez ocean. Organizacja zadaje w nowej kampanii pytania, z którymi, prawdopodobnie, nigdy nie staniemy twarzą w twarz. Obrazy w spocie poruszają i dają wiele do myślenia.

TO nie pierwsza taka kampania w portfolio UNICEF. Organizacja uświadamia, porusza serca, mówiąc głośno, że nie wszystkim udaje się przeżyć. Z badań wynika, że w ciągu ostatnich miesięcy na Morzu Śródziemnym zginęło ponad 190 dzieci, próbując dotrzeć do Europy w wyniku konfliktu w Syrii.

PS

Na potrzeby kampanii „#ENDviolece” powstał spot, którego akcja toczy się na wytatuowanym ciele Davida Beckhama. Tatuaże ożywają. Widzimy na nich: znęcającego się nad chłopcem nauczyciela, czy niemowlę płaczące na skutek krzyków dorosłych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Która kampania organizacji jest najlepsza? A może masz swoją ulubioną? Daj znać!

Słuchaj podcastu NowyMarketing