Wielu producentów samochodów w reklamie pokazuje tysiące przeszkód, z którymi borykają się kierowcy: górskie drogi, lawiny skalne, mało miejsca do parkowania. Ale nie oszukujmy się, że największym zagrożeniem są inni kierowcy! Zobaczcie nową reklamę Audi, z przymrużeniem oka 😉
Każda scena w reklamie dostarcza małych uśmieszków pod nosem. Ale wbrew pozorom, reklama pokazuje, że w samochodach marki jest zabezpieczenie „przeciwko klaunom” 😉
Zobacz również
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja BBH London.
PS
Bezpieczeństo na drodzę to podstawa. Volvo w jednej ze swoich reklam pokazuje, jak jedna chwila może wpłynąć na całe życie. Co to ma wspólnego z nowym XC60 marki? Zobacz:
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Producenci samochodów coraz częściej posuwają się do nowych sztuczek aby przykuć naszą uwagę. Naszymi tegorocznymi ulubieńcami są Volkswagen i Audi. Dlaczego?
Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu, zatrudnić niewidomego fotografa.
Marka Audi zaś postanowiła zrobić ukłon w stronę fanów motoryzacji i przy pomocy silników wykorzystanych jako instrumenty nagrała swoją wersję melodii z popularnych seriali.