TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„The Gifted: Naznaczeni” najnowsza produkcja FOX w kampanii Mindshare

3 października na kanale FOX debiutuje serial „The Gifted: Naznaczeni”. Premierze nowej produkcji FOX towarzyszy kampania medialna realizowana przez Mindshare Polska w internecie, telewizji i OOH.
O autorze
1 min czytania 2017-10-04

Działaniom mediowym towarzyszą organizowane we współpracy z nc+ akcje eventowe odbywające się w galeriach handlowych w pięciu polskich miastach.

Kampania digitalowa obejmuje: 30 s. spoty video emitowane na YouTube, działania w social mediach na Facebooku i Twitterze, działania kontekstowe w TV Guidach i na Filmweb.pl oraz działania w mobile’u umożliwiające precyzyjne dotarcie do fanów seriali. W kampanii online skorzystano z narzędzi programmatic GroupM – Xaxis. Osią działań realizowanych w telewizji dla serialu „The Gifted: Naznaczeni” jest 30 s. spot emitowany w stacjach TVN oraz Polsat. W ramach OOH wykorzystano siatkę wielkoformatową zlokalizowaną w centralnym punkcie Warszawy – w okolicach Dworca Centralnego.

Premiera „The Gifted: Naznaczeni” była wspierana także przez dwóch popularnych Youtuberów – Mamiko i Naruciaka. Influencerzy stworzyli dedykowane odcinki inspirowane serialem i przeprowadzili konkurs dla swoich fanów, który zakończył się sesją zdjęciową z uczestnikami.

Za koordynację działań odpowiada zespół pionu Invention w Mindshare we współpracy z TalentMedia. Wspólnie z partnerem serialu nc+, w galeriach handlowych w pięciu miastach: w Warszawie, Bydgoszczy, Komornikach pod Poznaniem, Krakowie i Rzeszowie – realizowane są z kolei akcje specjalne skierowane do widzów, w których poszukiwani są ludzi z supermocami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za planowanie i zakup mediów dla FOX Networks Group, w skład którego wchodzą takie marki, jak: FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild i Baby TV, odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing