Marka Gerlach, w nowej kampanii, nawołuje do świętowania

Marka Gerlach wystartowała z kampanią pod hasłem "Zrób sobie święto". Za strategię i kreację odpowiadają agencje Fat baby oraz TWIN .digital collective.
O autorze
0 min czytania 2017-10-05

Gerlach dotychczas kojarzony był ze sztućcami wyciąganymi na specjalne okazje. Od święta. Nadszedł czas, aby to zmienić.

W kampanii dla Gerlacha namawiamy, by świętować to, co spotyka nas codziennie. By nie czekać na święta, które ktoś kiedyś wymyślił za nas, tylko samemu znajdować coraz to nowsze okazje do cieszenia się wspólnie spędzonym czasem” – tłumaczy Karina Hauer, senior copywriter w Fat baby.

„Zrób sobie święto” to największa do tej pory kampania marki Gerlach. Akcja obejmuje działania wizerunkowe z kampanią wykorzystującą spoty video, ePR, współpracę z influencerami, działania w social mediach oraz kampanię produktową, między innymi dedykowanymi formatami do kanału mobile. Celem kampanii jest budowa odświeżonego wizerunku marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię i kreację odpowiadają agencje Fat baby oraz TWIN .digital collective, a za zakup mediów agencja youwillsee.

Słuchaj podcastu NowyMarketing