Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Adam Rudzki i Jarek Maciejek nowym teamem kreatywnym w Artegence

Do działu kreatywnego agencji Artegence dołączyli Adam Rudzki i Jarek Maciejek. Adam na stanowisku creative łączy kompetencje koncepcyjne z pracą art directora. Natomiast Jarek pracuje z nim w zespole jako copywriter.
O autorze
1 min czytania 2017-10-05

Są odpowiedzialni za pracę dla kluczowych klientów agencji oraz projekty new business.

Adam Rudzki przeszedł do Artegence z agencji Cravtt, w której na analogicznym stanowisku odpowiadał za stworzenie działu kreatywnego i rozwój jego kompetencji. Rudzki przez ostatnie osiem lat pracował w działach kreacji Ogilvy&Mather, BBDO Warszawa, Grey Warszawa i Lemon Sky. Był współautorem platformy kreatywnej Żywiec „Chce się Ż”, Namysłów Pils „Dla tych co się znają”. Odpowiadał także za launch i komunikacje cydru „Dziki Sad” z portfolio Grupy Żywiec. Adam ponadto pracował m.in dla T-Mobile, Saturn, Lays, Pepsi, Mercedes – Benz, Whiskas, Pedigree, PKP S.A, Prudential, Snickers, Mars, Shell, Orbit, mBank, P&G, Allianz, Plus, LOTOS, Pantene, Whirpool, Allegro, Microsoft, Winiary, SKANSKA, Pernord Ricard, Orange, Starbucks, Tesco.

Jego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach kreatywnych KTR, Effie oraz Mixx. Na początku swojej kariery – jako designer znalazł się dwukrotnie w zestawieniu „Talent 100” by Adweek Magazine. Studiuje fashion communication design w School of Form.

Natomiast Jarek Maciejek związany jest z branżą reklamową od 2 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku junior creative i digital creative także w Cravtt oraz w agencjach Twin i Digital Collective. Pracował m.in. dla takich marek, jak: T-Mobile, Rainbow, Królewskie, Wola Park, Blue Media, MyWay by Rainbow oraz Business Link Poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest absolwentem dwóch kierunków magisterskich – Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. PR i Marketing Medialny) na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania (spec. Zarządzanie i Marketing w Przedsiębiorstwie) na Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing