Stworzony przez One Green Bean film, śledzi wakacyjną podróż poślubną Pary, która zachowuje się jak zakochane, pochłonięte miłością, świeżo upieczone małżeństwo. Spot został zainspirowany wynikami badań marki, w których tylko jedna na dwadzieścia par LGBTQ opowiedziała, że czuje się bezpiecznie, okazując uczucia swojej drugiej połówce na wakacjach.
W ten humorystyczny i surrealistyczny sposób marka dociera do naszej podświadomości i pozostawia ziarno, które pozwala zastanowić się nad akceptacją miłości homoseksualnej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Co sądzicie o takim podejściu do tematu?
PS
Kolejnym przykładem działań polegających na akceptacji homoseksualizmuu jest Absolut. Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka stworzyła kampanię OOH, która miała na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na potrzeby kampanii stworzono również spot wolny od uprzedzeń, mówiący o tym, że miłość nie zna granic.