W nowej roli Natalia będzie odpowiedzialna za rozwój kompetencji social media w ramach zespołów Vizeum i rozwijanie strategii social media dla klientów domu mediowego. Ponadto odpowiada również za wewnętrzne i zewnętrzne projekty edukacyjne związane z obszarem mediów społecznościowych. W ramach struktur Vizeum Skrzypek raportuje do Małgorzaty Niskiej, digital development director.
Natalia przez ostanie półtora roku pracowała jako group account manager realizując projekty dla klientów z Grupy Cyfrowy Polsat. Wcześniej, na analogicznym stanowisku, przez prawie cztery lata pracowała w Isobar Poland Group, gdzie obsługiwała klientów takich jak Microsoft, Alma, BNP Paribas Bank czy Vistula. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach Socializer oraz Con Trust Communication.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024