Natalia Skrzypek z nową rolą w domu mediowym Vizeum

Natalia Skrzypek z nową rolą w domu mediowym Vizeum

Natalia Skrzypek, pracująca do tej pory jako group account manager w należącym do Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Vizeum, awansowała na digital development managera.

W nowej roli Natalia będzie odpowiedzialna za rozwój kompetencji social media w ramach zespołów Vizeum i rozwijanie strategii social media dla klientów domu mediowego. Ponadto odpowiada również za wewnętrzne i zewnętrzne projekty edukacyjne związane z obszarem mediów społecznościowych. W ramach struktur Vizeum Skrzypek raportuje do Małgorzaty Niskiej, digital development director. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Natalia przez ostanie półtora roku pracowała jako group account manager realizując projekty dla klientów z Grupy Cyfrowy Polsat. Wcześniej, na analogicznym stanowisku, przez prawie cztery lata pracowała w Isobar Poland Group, gdzie obsługiwała klientów takich jak Microsoft, Alma, BNP Paribas Bank czy Vistula. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach Socializer oraz Con Trust Communication.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij