TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MullenLowe Warsaw dla Jameson Irish Whiskey

„Sine Metu, przyjaciele!” – mówi Piotr Kędzierski w nowej kampanii MullenLowe Warsaw dla Jameson  Irish Whiskey
O autorze
1 min czytania 2017-10-12

MullenLowe Warsaw przygotowała kampanię digital dla Jameson Irish Whiskey (Wyborowa S.A.). Idea akcji opiera się na motto rodziny Jamesonów – Sine Metu, a jej ambasadorem jest znany dziennikarz radiowy – Piotr „Kędzior” Kędzierski.

Słowa Sine Metu tłumaczy się z łaciny jako „bez obaw”. Dla marki Jameson znaczą jednak dużo więcej. To postawa życiowa, która charakteryzuje się otwartością na ludzi i świat, na nowe wrażenia, wyzwania i doświadczenia. Ten, kto wyznaje dewizę Sine Metu, idzie przez życie  bez obaw, czerpiąc z niego więcej radości i satysfakcji.

Piotrek Kędzierski bezsprzecznie żyje właśnie według tej zasady. Ma wiele pomysłów, które z powodzeniem realizuje. Piotrek Kędzierski jest bohaterem filmu, który można już obejrzeć w mediach społecznościowych.

Wsparcie PR kampanii zapewnia agencja MSL Group. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W październiku zmieniamy czas z letniego na zimowy, mamy więc ekstra godzinę dla siebie i dla przyjaciół. Zabierzcie ze sobą znajomych i spotkajmy się w super miejscach na imprezach z cyklu „25 godzina”. Czekamy na was  razem z Piotrem. Będzie mnóstwo atrakcji. To właśnie jest Sine Metu! O wszystkim dowiecie się na stronie www25godzina.pl. i na naszym facebookowym profilu Jameson Irish Whiskey – mówi Marcin Zalewski, Brand Manager Jameson &Chivas

Słuchaj podcastu NowyMarketing