semKRK

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
semKRK

Już 17 listopada odbędzie się kolejna edycja semKRK. Zapraszamy!

17 listopada odbędzie się kolejna edycja semKRK. To spotkania, które cieszą się niesamowitym zainteresowaniem, a bilety znikają momentalnie. Na uczestników czeka wysoki poziom merytoryczny, połączenie konferencji z klimatem barcampu, sprawdzeni prelegenci i szeroka tematyka SEM=SEO+PPC z elementami analityki. W tej edycji Przemek Modrzewski z Google opowie o atrybucji konwersji, o której jest głośno ale mało kto faktycznie nad nią pracuje. Przemek zapewnia, że zamykamy etap dyskusji a zaczynamy etap wdrażania. Refał Grochala z Nprfit opowie o testach A/B w marketingu. Możemy spodziewać się solidnej porcji danych i wniosków. Adam Cieśla z Sempai zachęci do automatyzacji procesów w Google. Opowie między innymi o tym jak pracować aby efektywniej wykorzystać nasz ograniczony czas na optymalizacje. Sławomir Czajkowski skupi się na tym co SEO nazywa optymalizacją on-site. Opowie jak podejmować decyzje, co testować, poznamy też dane i realne wyniki takich działań. Ostatnim prelegentem będzie Cezary Glijer, z tematem omawiającym aspekty SEO w kontekście indeksu mobilnego. Prelekcja poruszy temat jak przygotować się na stale rosnące zapytania, nie tylko wpisywane w Google ale również te głosowe. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij