Havas Media partnerem mediowym LOT-u

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Media partnerem mediowym LOT-u

LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.

FullSix Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa polski przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii i Korei Południowej). Do najważniejszych zadań domu mediowego należą: opracowanie strategii mediowej dla LOT, obsługa medialna kampanii reklamowych, koordynowanie działań podwykonawców w Polsce i za granicą, przygotowanie analiz rynku mediów, monitorowanie działań konkurentów i inne usługi dodatkowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zgodnie z ustalonymi warunkami współpracy, Havas Media Group powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłącznie obsługą Polskich Linii Lotniczych LOT. – Poprzez utworzenie spółki celowej zapewniamy naszemu klientowi najlepszy zespół i całkowitą wyłączność – mówi Małgorzata Węgierek, prezes FullSix Media (Havas Media Group).

Od początku 2016 r. LOT uruchomił 42 połączenia, w tym z Warszawy do Los Angeles, Newark, Tokio, Seulu i Astany, z Krakowa do Chicago oraz z czterech polskich portów regionalnych do Tel Awiwu. Tym samym w 2016 r. LOT stał się najszybciej rozwijającą się linią lotniczą w Europie. Dzisiaj przewoźnik ma w swojej siatce 72 połączenia do portów w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W 2016 r. LOT przewiózł na pokładach swoich samolotów rekordową liczbę ponad 5,5 mln pasażerów. Z prognoz przewoźnika wynika, że w tym roku liczba pasażerów przekroczy 6,6 mln. LOT konsekwentnie rozbudowuje flotę. Jeszcze w tym roku zaczną się dostawy pierwszych z sześciu zamówionych wąskokadłubowych samolotów Boeing 737 MAX 8, a w 2018 r. do floty dołączą trzy z czterech zamówionych szerokokadłubowych Dreamlinerów, czyli Boeingów 787.

– Liczymy na dobrą współpracę z nową agencją, która zapewni nam kompleksowe wsparcie w realizacji naszej strategii mediowej w Polsce i na świecie – mówi Adrian Kubicki, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej LOT – Nasza strategia zakłada, że do 2020 r. LOT będzie liderem przewozów lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej, obsługując ponad 10 milionów pasażerów łącznie i na blisko 90 trasach – dodaje.

Proces wyboru domu mediowego wspierał niezależny zewnętrzny audytor mediowy, firma STARS.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij