Nowo powstała strona Warty na Facebooku ma pokazywać użyteczność ubezpieczeń, w przystępny sposób omawiać różnice między nimi, podpowiadać odpowiednie produkty klientom, a także błyskawicznie rozwiązywać zgłaszane za pomocą Messengera problemy. Obecnie FB Warty jest prawdopodobnie najszybciej reagującym profilem w swojej kategorii.
Poza szybką pomocą, na facebookowej stronie Warty można znaleźć również ciekawostki dotyczące ubezpieczeń oraz informacje na temat bezpieczeństwa w różnych sytuacjach życiowych. Idea kreatywna profilu oparta została o hasztag #WARTO, uzupełniany o liczne wartości i prowadzone przez ubezpieczyciela działania związane z edukacją oraz prewencją – #WARTO wiedzieć, #WARTO się spotkać, #WARTO porozmawiać, #WARTO się ubezpieczyć, #WARTO być gotowym na każdą sytuację, #WARTO podróżować, #WARTO pomagać.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Profil Warty dostępny jest pod adresem.
Warta to jeden z czołowych ubezpieczycieli w Polsce. Współpracę z agencją K2 rozpoczęła jesienią br.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024