Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Warto poznać – strona Warty na Facebooku od K2

K2 wspiera Wartę w przybliżaniu roli ubezpieczeń Polakom. Stworzony i prowadzony we współpracy z agencją facebookowy profil Warty ma być użytecznym źródłem informacji oraz łatwo dostępnym kanałem kontaktu dla klientów ubezpieczyciela. Właśnie ruszyła jego promocja w social mediach.
O autorze
0 min czytania 2017-10-17

Nowo powstała strona Warty na Facebooku ma pokazywać użyteczność ubezpieczeń, w przystępny sposób omawiać różnice między nimi, podpowiadać odpowiednie produkty klientom, a także błyskawicznie rozwiązywać zgłaszane za pomocą Messengera problemy. Obecnie FB Warty jest prawdopodobnie najszybciej reagującym profilem w swojej kategorii.

Poza szybką pomocą, na facebookowej stronie Warty można znaleźć również ciekawostki dotyczące ubezpieczeń oraz informacje na temat bezpieczeństwa w różnych sytuacjach życiowych. Idea kreatywna profilu oparta została o hasztag #WARTO, uzupełniany o liczne wartości i prowadzone przez ubezpieczyciela działania związane z edukacją oraz prewencją – #WARTO wiedzieć, #WARTO się spotkać, #WARTO porozmawiać, #WARTO się ubezpieczyć, #WARTO być gotowym na każdą sytuację, #WARTO podróżować, #WARTO pomagać.

Profil Warty dostępny jest pod adresem.

Warta to jeden z czołowych ubezpieczycieli w Polsce. Współpracę z agencją K2 rozpoczęła jesienią br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj