TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja S4 z kampanią „Czysta oferta Twoje 300” dla Taurona

W październiku ruszyła kampania „Czysta oferta Twoje 300”, promująca nową ofertę Taurona dla klientów indywidualnych. Projekt ten realizowany jest kompleksowo przez Agencję Reklamową S4.
O autorze
1 min czytania 2017-10-20

Aktualna realizacja Agencji S4 dla Taurona dedykowana jest nowej ofercie tej firmy dla klientów indywidualnych, w ramach której mogą oni otrzymać obniżone ceny na prąd i gaz, 300 zł zwrotu za prąd oraz usługi serwisantów na 2 lata. W ramach prac przy kampanii „Czysta oferta Twoje 300” S4 przygotowało kompleksową strategię komunikacji oraz kreację w przełożeniu na ATL (TV, radio, outdoor, prasa), BTL, a także kampanię wewnętrzną kierowaną do pracowników Grupy Tauron.

Działania rozpoczęły się w październiku i będą trwały do końca 2017 roku, obejmując stacje: TVP, Polsat, Puls, Puls2 oraz takie tytuły jak m.in.: Dziennik Gazeta Prawna, Super Express, Dziennik Zachodni, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska, Tele Tydzień.

Równolegle rozpoczęła się również ogólnopolska kampania dedykowana nowym klientom z sektora MSP, realizowana pod hasłem „Lekka faktura na start”, w której promowana jest oferta rocznej sprzedaży gazu w cenie 1 zł za 1 MWh. Także ta odsłona działań realizowana jest przez S4.

Po stronie Taurona za koordynację tych projektów odpowiadają: Renata Marciniak, Dorota Kulpińska i Monika Gałaś.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W S4 za kampanię odpowiada szeroki zespół prowadzony przez Agatę Pęzioł – senior account managera.

Są to już kolejne działania realizowane przez Agencję S4 dla Taurona. Agencja S4 odpowiadała m.in. za zrealizowane w 2017 roku projekty: „Oddychaj powietrzem” oraz „Dbamy o dobre oferty dla domu i firmy” oraz kampanię informacyjną „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się