Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Brytyjska marka wspiera kobiety i po raz kolejny łamie tabu. Czy teraz już możemy “otwarcie mówić o” …?

Brytyjska marka wspiera kobiety i po raz kolejny łamie tabu. Czy teraz już możemy “otwarcie mówić o” …?
Miesiączka była, jest i jeszcze przez jakiś czas będzie tematem tabu. Marka Bodyform, sprzedająca podpaski, tampony i wkładki higieniczne w Wielkiej Brytanii próbuje zmienić podejście do problemu. Wystartowała właśnie z nową kampania pod hasłem #bloodnormal!
O autorze
1 min czytania 2017-10-20

Trochę to trwało, aby ktoś powiedział odważnie o miesiące. Marka Bodyform wypuściła spot reklamowy, który pokazuje kobiecą rzeczywistość. I nie ma w niej nic nieestetycznego! Brand pokazuje w filmie scenę, w której na podpaskę wylewana jest z fiolki czerwona ciecz wyglądająca jak krew. To coś nowego w reklamie podpasek, ponieważ do tej pory producenci pokazywali w spotach niebieską ciecz.

Reklama ma przełamać tabu związane z menstruacją wśród kobiet.

To nie pierwszy spot marki, który traktuje o kobiecych sprawach. Jakiś czas temu marka stworzyła program o nazwie „Red.fit”, mającym na celu edukować młode dziewczyny, jak i resztę społeczeństwa w temacie jakim jest menstruacja.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dom z biżuterią Fine Hearts on Fire i Jade Trau, wraz ze słynną aktorką Amber Rose, stworzyły bardzo unikatową biżuterie przeznaczoną do przechowywania tamponów, które w wielu państwach na świecie podlegają opodatkowaniu! Kampania podkreśla, że dla wielu kobiet miesiączka jest luksusem!

Słuchaj podcastu NowyMarketing