36-letni Gyllenhaal nie raz podkreślał, że choć jeszcze nie jest ojcem, założenie rodziny to najważniejsza misja w życiu i tak oto wcielił się w rolę ojca, reklamując najbardziej znany zapach CK „Eternity”. Raf Simons wiedział, co zrobić, aby aktor wziął udział w najnowszej kampanii marki 😉
Spot zrealizowany we współpracy z aktorem kręci się wokół rodzicielskiej miłości do małej Laili, której rodzice recytują piękny wiersz „I carry your heart with me”. Nie przedłużając, zobaczcie tę wzruszającą reklamę:
Zobacz również
„Chcieliśmy pokazać, w jakie wartości idzie dziś Calvin Klein : emocje i piękno przekazywania wiedzy, zaangażowanie w przyszłość, i ponadczasowa miłości” – powiedział Raf Simons, dyrektor artystyczny marki.
PS
Raf Simons, jakiś czas temu, zaprosił do współpracy aktorów, nagrodzonego najważniejszym Oscarem, filmu „Moonlight”.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Autorem zdjęć jest Willy Vanderperre, który wcześniej pracował dla Diora czy Prady. Przed jego obiektywem wystąpili Mahershala Ali – zdobywca Oscara dla najlepszego aktora drugoplanowego oraz Trevante Rhodes, Alex Hibbert i Ashton Sanders.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dlaczego marka zdecydowała się na kampanie z tymi aktorami? „Ta kampania to wyraz uznania dla wspaniałych aktorów, którzy pokazali nam, jak trudno być sobą we współczesnym świecie”- wyjaśnił Simons.
PS2
Nie tylko Calvin Klein w swoim przekazie stawia na minimalizm. Kalendarze Pirelli od lat wiodą prym wśród trendów fotografii. Szokują, fascynują – zawsze na najwyższym poziomie. Zeszłoroczny kalendarz pokazuje naturalne kobiety w minimalistycznej scenerii.
Poniżej możecie zobaczyć photoshoty z tegorocznej sesji do kalendarza!