W najbliższą środę, w stołecznym hotelu Westin, będzie okazja, aby dowiedzieć się, dlaczego sprzedaż nie musi być niewydajna, chaotyczna, a wyniki sprzedawców nieprzewidywalne. Eksperci pokażą między innymi, jak wykorzystywać nowe technologie do skutecznego generowania leadów, przyspieszania transakcji oraz zwielokrotniania zysków ze sprzedaży, a także jak pozyskać nowych klientów i utrzymać dotychczasowych.
Na konferencji pojawią się również eksperci do spraw sprzedaży firmy Dzinga, będącej partnerem tego prestiżowego wydarzenia – Aleksandra Węgłowska i Mateusz Michniowski. Będzie okazja, aby porozmawiać z nimi o produktach Dzingi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Głównym mówcą konferencji będzie Mark Roberge, światowej sławy ekspert do spraw sprzedaży, nazywany rewolucjonistą sprzedaży. Absolwent Massachusetts Institute of Technology (MIT) jest autorem bestsellerowej książki „The Sales Acceleration Formula”. Mark Roberge jest członkiem zarządów wielu start-upów oraz inwestorem, jak również wykładowcą na Harvard Business School, gdzie prowadzi zajęcia z zarządzania sprzedażą i z przedsiębiorczości dla studentów MBA. Treści jego autorstwa można znaleźć między innymi na łamach „Harvard Business Review” i „Wall Street Journal”.
Więcej o konferencji na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024