Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przedsiębiorcy opowiadają o udziale w kampanii „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”

W październiku wystartowała nowa kampania T‑Mobile „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której występują przedsiębiorcy korzystający w swojej codziennej pracy z usług operatora. Prezentujemy making off nagrania, w którym bohaterowie spotu komentują ofertę i udział w reklamie.
O autorze
1 min czytania 2017-10-24

Nieczęsto kampanię reklamową można obejrzeć od kulis. Tym razem mamy szansę zobaczyć, jak przedsiębiorcy wyglądali i o czym rozmawiali na planie spotu „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”. W materiale klienci prowadzący firmy z różnych sektorów, m.in. Igor Konefał z parku trampolin Hangar 646, Alicja Jagodzińska z kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-Sanbud czy Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, opowiadają, co jest dla nich najważniejsze w pakiecie usług telefonii i internetu, co sądzą o ofercie T‑Mobile, a także jakie są plusy i minusy prowadzenia własnej działalności.

Najnowsza kampania T‑Mobile pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych i sieciowych opartych na czytelnych zasadach ma duży wpływ na codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Promuje ona także nową ofertę operatora dla klientów biznesowych. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.