Nieczęsto kampanię reklamową można obejrzeć od kulis. Tym razem mamy szansę zobaczyć, jak przedsiębiorcy wyglądali i o czym rozmawiali na planie spotu „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”. W materiale klienci prowadzący firmy z różnych sektorów, m.in. Igor Konefał z parku trampolin Hangar 646, Alicja Jagodzińska z kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-Sanbud czy Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, opowiadają, co jest dla nich najważniejsze w pakiecie usług telefonii i internetu, co sądzą o ofercie T‑Mobile, a także jakie są plusy i minusy prowadzenia własnej działalności.
Najnowsza kampania T‑Mobile pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych i sieciowych opartych na czytelnych zasadach ma duży wpływ na codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Promuje ona także nową ofertę operatora dla klientów biznesowych. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024