Przedsiębiorcy opowiadają o udziale w kampanii „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przedsiębiorcy opowiadają o udziale w kampanii „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”

W październiku wystartowała nowa kampania T‑Mobile „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której występują przedsiębiorcy korzystający w swojej codziennej pracy z usług operatora. Prezentujemy making off nagrania, w którym bohaterowie spotu komentują ofertę i udział w reklamie.

Nieczęsto kampanię reklamową można obejrzeć od kulis. Tym razem mamy szansę zobaczyć, jak przedsiębiorcy wyglądali i o czym rozmawiali na planie spotu „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”. W materiale klienci prowadzący firmy z różnych sektorów, m.in. Igor Konefał z parku trampolin Hangar 646, Alicja Jagodzińska z kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-Sanbud czy Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, opowiadają, co jest dla nich najważniejsze w pakiecie usług telefonii i internetu, co sądzą o ofercie T‑Mobile, a także jakie są plusy i minusy prowadzenia własnej działalności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowsza kampania T‑Mobile pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych i sieciowych opartych na czytelnych zasadach ma duży wpływ na codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Promuje ona także nową ofertę operatora dla klientów biznesowych. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij