„Działaj na chłodno” – Petrygo rusza z nową akcją reklamową w internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Działaj na chłodno” – Petrygo rusza z nową akcją reklamową w internecie

Głównym motywem kampanii Petrygo, marki należącej do spółki Orlen Oil, są ikony znane z deski rozdzielczej samochodu wraz z hasłem „Działaj na chłodno. Stosuj Petrygo”. Kreacje przekonują, że korzystanie z płynów chłodniczych Petrygo to najrozsądniejszy wybór i gwarancja bezawaryjnego...

...silnika.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja obejmuje zintegrowane działania internetowe – kampanię display na portalach i serwisach tematycznych (bannery odsłonowe), geotargetowanie na urządzeniach mobilnych oraz spot na platformie You Tube (format Bumper ad).

Wszystkie materiały odsyłają na odświeżoną stronę produktową, na której konsumenci znajdą porady dotyczące eksploatacji silnika i systemu chłodzenia.

„Marka Petrygo jest obecna na Polskim rynku od 1989 r. Przez ten czas rynek motoryzacyjny ogromnie ewoluował. Odpowiadając na to zapotrzebowanie zmodyfikowaliśmy i rozszerzyliśmy linie płynów chłodniczych o nowe produkty. Dzięki tej kampanii chcemy umacniać markę Petrygo w świadomości klientów jako sprawdzony, długoletni brand oraz zapoznać użytkowników z ofertą produktową” – podsumowuje Kierownik Produktu  Paweł Wiktor.

Za koncepcję kreatywną oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij