Das WeltAuto pionierem wykorzystania nowej funkcji serwisu Otomoto

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Das WeltAuto pionierem wykorzystania nowej funkcji serwisu Otomoto

Das WeltAuto to program odkupu i sprzedaży aut używanych, działający przy salonach dealerskich marek: Volkswagen, SEAT, Škoda oraz Volkswagen Samochody Użytkowe.

Marka Das WeltAuto jest liderem polskiego rynku programów aut używanych i niejednokrotnie już wyznaczała trendy komunikacyjne, przecierając szlaki innym markom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tym razem, Das WeltAuto zdecydowało się wykorzystać nową funkcjonalność serwisu Otomoto, a mianowicie chodzi o pojawienie się dodatkowego filtra w wyszukiwarce serwisu – programy brandowe. Jak na razie, Das WeltAuto będzie jedyną marką dostępną w tym filtrze. Po zaznaczeniu omawianego filtra, użytkownicy otrzymają listing aut objętych programem Das WeltAuto. Auta dostępne w programie objęte są co najmniej roczną gwarancją zapewniającą pokrycie kosztów napraw, kompleksową obsługę w salonie oraz naprawy z użyciem oryginalnych części zamiennych, zgodnie z technologią producenta.

Certyfikat Das WeltAuto to potwierdzenie, że oferowane przez nas samochody zostały szczegółowo zweryfikowane, posiadają sprawdzoną historię oraz przebieg.

Decyzję o rozpoczęciu współpracy z Otomoto podjęliśmy na podstawie wyników przeprowadzonych badań oraz po konsultacjach z siecią dealerską. – mówi nam Rajmund Nowacki - W naszych działaniach komunikacyjnych stawiamy zarówno na obszar digital marketingu, jak i marketingu dealerskiego. Chcemy być pierwszą, rozpoznawalną na szeroką skalę marką oferującą pewne i sprawdzone samochody używane. Naszą grupą docelową są osoby, będące w procesie tzw. rozważania i jesteśmy pewni, że kooperacja z Otomoto pomoże nam do nich dotrzeć.

Za kampanię odpowiedzialni są: Rajmund Nowacki (Das WeltAuto) oraz Jakub Wieteska i Aleksandra Czerw (oboje pracują w domu mediowym PHD Rocket – część grupy PHD Media Direction). Za przygotowanie materiałów kreatywnych do akcji odpowiada agencja Chapter1.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij