Ogilvy & Mather agencją full service dla firmy DECATHLON

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogilvy & Mather agencją full service dla firmy DECATHLON

Po trwającym blisko miesiąc procesie przetargowym Decathlon wybrał do stałej współpracy Ogilvy & Mather. Przedmiotem przetargu była kompletna strategia komunikacji oraz zintegrowany ze strategią pomysł na nośną platformę kreatywną, która...

... będzie w stanie sprostać potrzebom komunikacyjnym retailera przez najbliższe kilka lat. W ramach nowej platformy Ogilvy przejmuje klienta kompleksowo – od klasycznej komunikacji ATL po spektrum działań digitalowych. Pierwszą kampanią wprowadzającą nowy format będzie kampania w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie, czyli największą okazję handlową w roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Szukaliśmy partnera, który przełoży nasz nowy kierunek strategiczny na angażujące kreacje i po zapoznaniu się z projektami przetargowymi na niezwykle wyrównanym poziomie zdecydowaliśmy się na współpracę z Ogilvy & Mather. Urzekło nas bardzo dobre przygotowanie strategiczne ze zrozumieniem naszych potrzeb i wyzwań, a także świeży pomysł na rozwiązania kreatywne, które będą wyróżniać Decathlon w swojej kategorii” – stwierdził Wojciech Kozłowski, Decathlon Communication Manager.

DECATHLON jest kolejną, zaraz po TESCO, marką w obszarze retail obsługiwaną przez Ogilvy & Mather.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij