Startuje zimowa kampania marki Vetrex

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje zimowa kampania marki Vetrex

Agencja Brand Support przygotowała zimową kampanię dla producenta stolarki okiennej Vetrex. Akcja o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym będzie miała zasięg ogólnopolski, prowadzona będzie pod hasłem „Zwycięskie okna V90+ za 90% ceny”, obejmie internet, outdoor i prasę.

W kampanii zastosowano mechanizmy silnie wspierające lokalnych partnerów handlowych firmy Vetrex.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zimowa kampania Vetrex promuje flagowy produkt tej firmy – okna V90+. Do końca roku ten model okien można kupić za 90% ich wartości. Od strony kreatywnej kampania wykorzystuje wypracowany przez Brand Support styl komunikacji, m.in. połączenia autorskiej ilustracji z renderem okna.

„Pracując nad koncepcją promocji zimowej braliśmy pod uwagę kilka możliwości, zarówno mechaniki promocyjnej, jak i samej komunikacji. Zarekomendowaliśmy klientowi postawienie na czarnego konia – bo taki właśnie jest model V90+ - okna, jakich nie ma żaden konkurent w Polsce. Za ich parametry i jakość firma Vetrex otrzymała kilka prestiżowych nagród. Sama firma jest też od lat Numerem 1 w najważniejszym w branży rankingu Pro Quality prowadzonym przez portal oknotest.pl i to podkreślamy w tej kampanii” – mówi Aurelia Szokal-Egierd, Dyrektor Zarządzająca agencji Brand Support. „Jednocześnie chcieliśmy wyróżnić Vetrex na tle komunikatów konkurencji, mówiących o rabatach w wysokości 8% lub 10%. Stąd propozycja, by sprzedawać okna nie z 10% rabatem, lecz za 90% ceny” – dodaje.

Kampania potrwa od 1 listopada do 31 grudnia 2017 r. i obejmie prasę (magazyny z kategorii dom&wnętrze oraz lifestyle, m.in. „Cztery Kąty”, „Murator”, „Newsweek”, Focus”), internet oraz outdoor. W outdoorowej odsłonie kampanii wykorzystywane są nośniki 6x3 m i 5x2 m w całej Polsce, z lokalizacjami wybranymi przez dystrybutorów Vetrex. Dodatkowym elementem layoutów reklamy zewnętrznej są adresy autoryzowanych salonów. Kampania digital obejmuje działania display i mobile, również ukierunkowane na wsparcie lokalnych dystrybutorów marki Vetrex (wyświetlane kreacje, korzystając z mechanizmów geotargetowania, wskazują lokalnego dystrybutora z dokładnym adresem salonu). Kampania display obejmuje pakiet tematycznych serwisów z kategorii dom&wnętrze (np. muratordom.pl, urządzamy.pl, dom.pl, modny-dom.pl), jak również działania wykorzystujące Google (SEM), Facebook i zasoby sieci afiliacyjnej SalesTube. Kampanię digital uzupełniają działania z obszaru e-mail oraz content marketingu (prowadzone również w serwisach kategorii dom&wnętrze, np. dom.wp.pl, ladnydom.pl, muratordom.pl, e-okna.pl).

Agencja Brand Support współpracuje z firmą Vetrex na podstawie umowy ramowej, od czasu wygranego przez agencję w kwietniu 2016 r. przetargu na obsługę budżetu działań strategicznych i marketingowych.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii dla marki Vetrex zajmuje się dom mediowy Value Media.

Firma Vetrex (www.vetrex.eu) istnieje od 1997 r. i jest producentem okien i drzwi, wielokrotnie nagradzanym prestiżowymi nagrodami takimi jak Orły Polskiego Budownictwa (2007 - 2011), Solidna Firma (2007 i 2008), Przedsiębiorstwo Fair Play ( 2006 - 2008), Polski Sukces (2005, 2007 - 2010), Top Builder (2013 i 2014) etc.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij