To oni stali się tradycją świątecznych reklam. John Lewis opublikował nową reklamę, która poruszy najbardziej zatwardziałe serca

To oni stali się tradycją świątecznych reklam. John Lewis opublikował nową reklamę, która poruszy najbardziej zatwardziałe serca
Sieci brytyjskich domów towarowych John Lewis dokonała czegoś, o czym marzy każda marka – ich świąteczne filmy, mimo niespełna dziesięcioletniej tradycji, to już część świątecznej popkultury.
O autorze
1 min czytania 2017-11-13

W tym roku marka zawczasu opublikowała reklamę, która poruszy serca, nawet te najbardziej zatwardziałe. Wysokiej jakości klip: wzrusza, bawi i nierzadko urzeka bajkowym klimatem, jego autorem jest znany z pięknych produkcji Michel Gondry. Czy Wam też łezka zakręci się w oku?

Rok temu „Buster the Boxer”, świąteczna reklama marki, po miesiącu naliczyła ponad 22 miliony wyświetleń na YouTubie, a uzupełniona o technologię VR kampania pokazała, że reklama może być dziełem sztuki.

Poniżej prezentujemy kilka pozostałych świątecznych reklam Johna Lewisa:




LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Choć na świąteczne spoty jeszcze za wcześnie, Amazon i marka Poo~Pourri opublikowały już swoje świąteczne spoty, które wywołują uśmiech na twarzach wszystkich oglądających.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Okres przedświąteczny to doskonały czas dla reklamodawców. Śmiało możemy powiedzieć, że obok światełek, bombek i „Kevina samego w domu” świąteczne spoty są nieodłączną część świątecznej atmosfery. Sainsbury’s również stawia na mocne i zgrabne reklamy.