TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Niech moc będzie z nimi. Reklama promująca grę Star Wars: Battlefront II pokazuje walkę między jasną i ciemną stroną mocy z przymrużeniem oka

Niech moc będzie z nimi. Reklama promująca grę Star Wars: Battlefront II pokazuje walkę między jasną i ciemną stroną mocy z przymrużeniem oka
Każda premiera Star Wars jest idealnym czasem na dobre kampanie reklamowe, które zarazem podgrzewają atmosferę przed filmem oraz napędzają sprzedaż. Nowej premierze gry Star Wars: Battlefront II towarzyszy zabawna rywalizacja płci.
O autorze
0 min czytania 2017-11-14

Reklama, stworzona przez BBH New York zaczyna się, kiedy mały chłopiec bawi się zabawkami Luke’a Skywalkera i dostrzega dziewczynkę, która ściska zabawkę ciemnej strony mocy. Z biegiem lat ich rywalizacja staje się coraz bardziej zacięta. Czy to tylko przysłowiowe „końskie zaloty”? 😉

 

Kultowa saga, zapoczątkowana w 1977 roku, na stałe wpisała się w kanon kina światowego. Stała się też jednym z najczęściej wykorzystywanych motywów wśród marketingowców.

Poniżej więcej reklam związanych ze światem Gwiezdnych Wojen

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj







PS 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej spotów na motywach Gwiezdnych Wojen znajdziecie → tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się