Niech moc będzie z nimi. Reklama promująca grę Star Wars: Battlefront II pokazuje walkę między jasną i ciemną stroną mocy z przymrużeniem oka

Niech moc będzie z nimi. Reklama promująca grę Star Wars: Battlefront II pokazuje walkę między jasną i ciemną stroną mocy z przymrużeniem oka
Każda premiera Star Wars jest idealnym czasem na dobre kampanie reklamowe, które zarazem podgrzewają atmosferę przed filmem oraz napędzają sprzedaż. Nowej premierze gry Star Wars: Battlefront II towarzyszy zabawna rywalizacja płci.
O autorze
0 min czytania 2017-11-14

Reklama, stworzona przez BBH New York zaczyna się, kiedy mały chłopiec bawi się zabawkami Luke’a Skywalkera i dostrzega dziewczynkę, która ściska zabawkę ciemnej strony mocy. Z biegiem lat ich rywalizacja staje się coraz bardziej zacięta. Czy to tylko przysłowiowe „końskie zaloty”? 😉

 

Kultowa saga, zapoczątkowana w 1977 roku, na stałe wpisała się w kanon kina światowego. Stała się też jednym z najczęściej wykorzystywanych motywów wśród marketingowców.

Poniżej więcej reklam związanych ze światem Gwiezdnych Wojen

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj







PS 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej spotów na motywach Gwiezdnych Wojen znajdziecie → tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się