Niech moc będzie z nimi. Reklama promująca grę Star Wars: Battlefront II pokazuje walkę między jasną i ciemną stroną mocy z przymrużeniem oka
Każda premiera Star Wars jest idealnym czasem na dobre kampanie reklamowe, które zarazem podgrzewają atmosferę przed filmem oraz napędzają sprzedaż. Nowej premierze gry Star Wars: Battlefront II towarzyszy zabawna rywalizacja płci.
Reklama, stworzona przez BBH New York zaczyna się, kiedy mały chłopiec bawi się zabawkami Luke’a Skywalkera i dostrzega dziewczynkę, która ściska zabawkę ciemnej strony mocy. Z biegiem lat ich rywalizacja staje się coraz bardziej zacięta. Czy to tylko przysłowiowe „końskie zaloty”? 😉
Kultowa saga, zapoczątkowana w 1977 roku, na stałe wpisała się w kanon kina światowego. Stała się też jednym z najczęściej wykorzystywanych motywów wśród marketingowców.
Poniżej więcej reklam związanych ze światem Gwiezdnych Wojen
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie.Jesteś tam z nami?
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.