TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wioletta Wiśniewska z Traffic Trends do Bidlab

Do zespołu Bidlab – agencji mediowej specjalizującej się w efektownym pozyskiwaniu ruchu – dołączyła Wioletta Wiśniewska. Objęła stanowisko Traffic Managera.
O autorze
0 min czytania 2017-11-16

Wioletta Wiśniewska jest odpowiedzialna za kampanie reklamowe realizowane zarówno w Programmatic, jak i AdWords. Zajmuje się optymalizacją prowadzonych działań reklamowych tak, aby pomiędzy tymi dwoma ekosystemami wyszukiwać najefektywniejsze ścieżki atrybucji dla kluczowych klientów.

Wioletta Wiśniewska w ostatnim czasie pracowała w Traffic Trends na stanowisku Team Leadera, gdzie odpowiadała za szkolenie stażystów z zakresu Google AdWords i Analitycs. Ponadto prowadziła kampanie m.in. linków tekstowych, wideo, remarketingowe czy Google Zakupy w systemie AdWords. Wcześniej współpracowała z widoczni.pl oraz Smartlink.

Niezmiernie cieszy mnie fakt, że do naszego zespołu dołączyła Wioletta. Dzięki jej szerokim kompetencjom i doświadczeniu zarówno w dziedzinie Programmatic, jak i AdWords prowadzone przez nas działania wkroczą na jeszcze wyższy poziom do czego cały czas dążymy – komentuje Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj