Esport i gaming w komunikacji do 16-milionowej społeczności graczy w Polsce tematem najnowszej edycji IAB HowTo

HowTo: play esports & gaming marketing to kolejne spotkanie organizowane w ramach IAB HowTo - cyklu wydarzeń poświęconych zagadnieniom marketingu online. Rozpoczynają się właśnie zapisy na wydarzenie, podczas którego eksperci podzielą się wiedzą na temat pozyskiwania graczy i fanów esportu jako...
O autorze
2 min czytania 2017-11-16

…klientów marki.

Już 6 grudnia br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do marketerów i pracowników agencji zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem esportu i gamingu do realizacji celów biznesowych marek. Wydarzenie organizowane jest w ramach IAB HowTo – cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich ideą jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Polska społeczność graczy to aż 16 milionów osób grających na wszystkich rodzajach platform: PC, konsole i smartfony. Pośród nich już 2,2 mln interesuje się rozgrywkami esportowymi, które potrafią przyciągnąć nawet 1 mln użytkowników na Twitchu w ciągu jednego tygodnia. Granie i oglądanie gier komputerowych wywołuje większe zaangażowanie niż inne formy rozrywki. Ten potencjał w naszym kraju wykorzystują już takie marki jak Play, Sprite, Samsung czy Burger King.

Uczestnicy HowTo: play esports & gaming marketing dowiedzą się, co charakteryzuje grupę docelową graczy, czym jest esport i kim są jego fani oraz jak budować strategię marketingu esportowego. Poznają zasady tworzenia angażującego contentu, współpracy z gamingowymi influencerami i drużynami esportowymi. Eksperci pokażą także jak organizować eventy dla graczy i jak profesjonalnie przeprowadzić transmisję z rozgrywek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Widzimy rosnące zainteresowanie wykorzystaniem gamingu i esportu w komunikacji coraz liczniejszych kategorii, ze szczególnym uwzględnieniem branż FMCG oraz usług. Wystarczy powiedzieć, że większość firm spoza branży gier zdecydowała się na wejście w ten obszar w tym roku, a jeszcze więcej szykuje się na kolejny rok. Misją IAB Polska jest popularyzacja wiedzy na temat narzędzi i strategii w marketingu interaktywnym, więc w czasie tej edycji HowTo chcemy przygotować przedstawicieli firm i ich agencji na efektywne wykorzystanie gamingu w komunikacji od początku 2018 roku – zapowiada Piotr Bombol z agencji Gameset, przewodniczący rady programowej konferencji.

Wśród ekspertów IAB HowTo znajdą się marketerzy, przedsiębiorcy z rynku gier i esportu oraz przedstawiciele mediów. Będą to m.in.: Maciej “Sawik” Sawicki – właściciel domu produkcyjnego Foszer Sawicki, Kamil Górecki – CEO FantasyEXPO, Piotr Lipski i Tomasz Wnukowski – właściciele PRIDE Gaming, Justyna Borkowska – prowadząca kampanię gamingowe i esportowe w MediaCom i Szymon Kubiak – Head of Content Creation w MediaCom, Hisham Itani – Junior Marketer and Esports Expert, Michał Miłosz – Head of Growth and Engagement w Kinguin Poland, a także odpowiedzialny za realizację strategii esportowej dla grupy Onet-RAS Polska Marcin Hajek oraz Paweł Kowalczyk – e-sport product&partnerships executive w Grupie Onet.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród partnerów wydarzenia znaleźli się: portal Esport Go, Monday – Agencja komunikacji zintegrowanej oraz ELIGA. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły tytuły: Grupa Onet-RAS Polska, Interia, Magazyn Marketer+, Magazyn Online Marketing, Nowy Marketing, Wirtualna Polska Media.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Uczestnictwo w wydarzeniu jest płatne – opłata wynosi 340 zł netto, a dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ 240 zł netto. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Więcej informacji: iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/iab-howto-play-esports-gaming-marketing