WebTalk zajmie się obsługą Raiffeisen Polbank

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WebTalk zajmie się obsługą Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank to kolejny klient, który dołączył do portfolio agencji digitalowej WebTalk. Klient został pozyskany w drodze przetargu – firmy rozpoczęły współpracę we wrześniu br.

Agencja będzie stanowiła wsparcie dla Działu Obsługi Klienta, prowadząc komunikację z fanami na oficjalnym fanpage’u Raiffeisen Polbank. Do obowiązków WebTalk należy także kompleksowa realizacja działań na kanałach social media klienta, a także doradztwo merytoryczne i kryzysowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z ramienia WebTalk za bieżącą obsługę klienta odpowiada Adam Augustynowicz, Junior Account Manager; projekt realizuje zespół Adama Skrzypka, Senior Account Managera.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij