Spot o nazwie “Talizman” to historia młodego chłopca, który zafascynowany jest kulturą i światem Indian. W prezencie od rodziców dostaje tytułowy talizman, który zdaje się mieć magiczną moc. Pewnego dnia Marcela ratuje z opresji starszy mężczyzna, a to sprawia, że chłopiec zaczyna dostrzegać wokół siebie ludzi potrzebujących pomocy. Spot, mimo że odbiega od zeszłorocznego konceptu, wzrusza na potęgę. Dajcie znać, czy Wam też popłynęła łezka…
Cała kampania prowadzona jest we współpracy ze „Szlachetną Paczką”, bo marka bardzo wspiera tę godną pochwały inicjatywę!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tegoroczne video również zostało wyreżyserowana przez Jespera Ericstama, a na etapie produkcji nad filmem pracowało aż 160 osób!
Jeśli ktoś z Was zapomniał lub, o dziwo!, nie widział zeszłorocznego spotu, którym zachwycały się nie tylko polskie media, przypominamy:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024