Imperial Cinepix wspiera premierę "Morderstwa w Orient Expressie"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Imperial Cinepix wspiera premierę

24 listopada do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum.

Film w reżyserii Kenneth'a Branagh'a wchodzi do kin 24 listopada. W rolach głównych zobaczymy Kenneth'a Branagh'a, Penélope Cruz, Willem'a Dafoe, Judi Dench, Johnny'ego Deppa, Josh'a Gada, Derek'a Jacobi, Leslie Odom'a Jr. oraz Michelle Pfeiffer.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania reklamowe obejmują działania online oraz w TV. Kampania online będzie prowadzona na serwisach VOD, na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Za koordynację działań, strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum Polska. Kreacje wykorzystywane w kampanii display stworzyła agencja iProspect, a za zakup video odpowiada Amnet Polska. Działania social media realizowane są przez Isobar Poland Group.

Imperial Cinepix współpracuje z Vizeum od 2011 r.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij