“Kiedy wydałeś na obraz 450 mln dol, ale...”- IKEA w przewrotny sposób reaguje na sprzedaż obrazu Leonardo da Vinci

“Kiedy wydałeś na obraz 450 mln dol, ale...”- IKEA w przewrotny sposób reaguje na sprzedaż obrazu Leonardo da Vinci

IKEA w bardzo przyjemny sposób reaguje na wieści o drogich dekoracjach domowych. Jako brand, który w przystępnych cenach sprawia, że nasze domy mogą wyglądać pięknie – zna się na rzeczy!

fot. film

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlatego w zabawny sposób podeszła do wieści o sprzedaży obrazu „Salvatore Mundi” Leonarda da Vinci, który wylicytowany został za oszałamiającą kwotę 450 milionów dolarów!

„Kiedy wydałeś na obraz 450 mln dol., ale nie podoba ci się jego rama”

"W IKEA wierzymy, że każdy powinien mieć możliwość dekorowania domu bez poświęcania na to oszczędności życia” - mówi Morten Kjaer, dyrektor kreatywny w Ikea Creative Hub. "Dlatego IKEA oferuje gamę przeróżnych ramek, które sprawdzą się na każdym obrazie, nawet takim z 1490 roku." ;)

PS

To nie pierwsze wykorzystanie real time marketingu przez markę. Kiedy francuski dom mody Balenciaga zaprezentował nową, niebieską torbę do złudzenia przypominającą tę, jaką za 3,99 zł można kupić w IKEI, marka szybko zareagowała i wytłumaczyła, jak odróżnić oryginalną Fraktę od "podróbki", która kosztowała ponad osiem tysięcy złotych.

1. POTRZĄŚNIJ NIĄ – jeśli szeleści, jest oryginalna.

2. WIELOFUNKCYJNA – możesz w niej nosić zestaw do hokeja, cegły, a nawet wodę.

3. POBRUDŹ JĄ – prawdziwą Fraktę, gdy się ubrudzi, można po prostu spłukać wężem ogrodowym.

4. CENA – tylko 3,99 zł.

 

fot. instagram.com

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij