Deloitte Digital CE wzmacnia swój potencjał kreatywny dzięki współpracy z Acne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Deloitte Digital CE wzmacnia swój potencjał kreatywny dzięki współpracy z Acne

Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu b.r.

Partnerstwo między firmami pozwoli na wzmocnienie kompetencji kreatywnych na międzynarodową skalę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Acne powstała w 1996 r. i jest uznaną na rynku międzynarodowym agencją kreatywną specjalizującą się w storytellingu marek, współpracowała z takimi firmami jak H&M, IKEA i Spotify. Oferuje zarówno usługi kreatywne, jak i doradztwo w obszarze digitalizacji, strategii oraz tworzenia materiałów filmowych i fotograficznych. Współpraca Deloitte Digital ze szwedzką agencją ma wzmocnić usługi kreatywne w ramach struktur organizacji w Polsce i Europie Środkowej.

Jak zaznaczył Olgierd Cygan, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, jest to kolejny krok w kierunku otwarcia się na rynki europejskie. – Nowy partner w grupie pozwala nam wzmocnić kompetencje kreatywne na skalę europejską – mówi Olgierd Cygan. – Połączenie doświadczenia w zakresie analizy danych i wiedzy technologicznej, a także doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii digitalowych z umiejętnościami kreatywnymi o światowym poziomie, pozwoli nam na realizację nawet najbardziej ambitnych i wymagających projektów międzynarodowych – dodaje.

Acne to kolejna międzynarodowa marka, z którą współpracuje polski i inne środkowoeuropejskie oddziały Deloitte Digital. Deloitte Digital wcześniej nawiązał również partnerstwo m.in. z Salesforce - światowym liderem w oferowaniu narzędzi wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM), a także rozpoczęła współpracę z MuleSoft - dostawcą wiodącej platformy do budowy sieci aplikacji. Partnerstwo z Acne wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsemprogramistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij