fot. instagram.com
KFC postanowiło stworzyć specjalny namiot, dzięki któremu spędzimy rodzinny czas w ciszy i spokoju, z dala od elektroniki!
Zobacz również
Ta „przyjemność” ma kosztować 10 tys. dolarów, a jej zadanie to zapewnić idealną izolację od świata technologii, które zabierają nam wolny czas”. Nad wszystkim będzie czuwał kapitan Sanders!
To nie pierwsza sieć fastfoodów, która chce poprawiać relacje rodzinne. McDonald’s w Singapurze wprowadził szafki, w których przechowasz telefon na czas jedzenia. Pomysł stworzenia specjalnych szafek powstał po tym, gdy po przeprowadzonych badaniach okazało się, że 72 procent dzieci i 69 procent dorosłych przyznało, że używa telefonów podczas wspólnego jedzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule…