KFC chce pomóc w “odstawieniu” Internetu. Stworzył namiot, który blokuje dostęp do social mediów

KFC chce pomóc w “odstawieniu” Internetu. Stworzył namiot, który blokuje dostęp do social mediów
Na co dzień każdy z nas korzysta z telefonów komórkowych. Nierzadko zdarza się, że zaraz po przebudzeniu bierzemy do ręki smartfona, żeby sprawdzić maile, czy przejrzeć Instagrama. Nawet obiadom i spotkaniom rodzinnym towarzyszą telefony, przez co babcie krzywo patrzą na swoje zautomatyzowane wnuki…
O autorze
1 min czytania 2017-11-22

fot. instagram.com

KFC postanowiło stworzyć specjalny namiot, dzięki któremu spędzimy rodzinny czas w ciszy i spokoju, z dala od elektroniki!

Ta „przyjemność” ma kosztować 10 tys. dolarów, a jej zadanie to zapewnić idealną izolację od świata technologii, które zabierają nam wolny czas”. Nad wszystkim będzie czuwał kapitan Sanders!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

To nie pierwsza sieć fastfoodów, która chce poprawiać relacje rodzinne. McDonald’s w Singapurze wprowadził szafki, w których przechowasz telefon na czas jedzenia. Pomysł stworzenia specjalnych szafek powstał po tym, gdy po przeprowadzonych badaniach okazało się, że 72 procent dzieci i 69 procent dorosłych przyznało, że używa telefonów podczas wspólnego jedzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule…