KFC chce pomóc w “odstawieniu” Internetu. Stworzył namiot, który blokuje dostęp do social mediów

KFC chce pomóc w “odstawieniu” Internetu. Stworzył namiot, który blokuje dostęp do social mediów

Na co dzień każdy z nas korzysta z telefonów komórkowych. Nierzadko zdarza się, że zaraz po przebudzeniu bierzemy do ręki smartfona, żeby sprawdzić maile, czy przejrzeć Instagrama. Nawet obiadom i spotkaniom rodzinnym towarzyszą telefony, przez co babcie krzywo patrzą na swoje zautomatyzowane wnuki…

fot. instagram.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

KFC postanowiło stworzyć specjalny namiot, dzięki któremu spędzimy rodzinny czas w ciszy i spokoju, z dala od elektroniki!

Ta „przyjemność” ma kosztować 10 tys. dolarów, a jej zadanie to zapewnić idealną izolację od świata technologii, które zabierają nam wolny czas”. Nad wszystkim będzie czuwał kapitan Sanders!

PS

To nie pierwsza sieć fastfoodów, która chce poprawiać relacje rodzinne. McDonald’s w Singapurze wprowadził szafki, w których przechowasz telefon na czas jedzenia. Pomysł stworzenia specjalnych szafek powstał po tym, gdy po przeprowadzonych badaniach okazało się, że 72 procent dzieci i 69 procent dorosłych przyznało, że używa telefonów podczas wspólnego jedzenia.

PS2

Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule…

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij