Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Greenpeace parodiuje świąteczną reklamę Coca-Coli, w której w zupełnie inny sposób przedstawia znaną ciężarówkę

Greenpeace parodiuje świąteczną reklamę Coca-Coli, w której w zupełnie inny sposób przedstawia znaną ciężarówkę
Greenpeace, rozpoznawalna na świecie organizacja walcząca o środowisko znana jest z ciekawych spotów i akcji, które uświadamiają ludzi na tematy związane z ochroną środowiska. Tym razem zaserwowali nam świąteczną reklamę, która okazała się parodią znanej reklamy z ciężarówką Coca-Coli.
O autorze
1 min czytania 2017-11-24

Według badań organizacji, średnio co minutę do oceanów na całym świecie trafia duża ciężarówka plastiku, a koncern produkuje ok.110 mld plastikowych butelek rocznie. W spocie widzimy miłośników gazowanego napoju, a w scenach migają nam sterty plastikowych butelek. Na końcu jednak pojawia się ciężarówka, ale czy taka sama jak w reklamie brandu?

Spot zrealizowany we współpracy z agencją Weekend.

PS

Jakiś czas temu Greenpeace Australia, we współpracy z agencją Ogilvy, zbudowała interaktywną wystawę przed Pitt Street Mall, na jednej z głównych ulic handlowych w centralnej dzielnicy biznesowej Sydney. Wystawa ma na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na Ziemi, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności i przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Święta tuż, tuż, więc coraz więcej marek ujawnia swoje spoty. W większości czujemy magię i unoszący się zapach piernika. Jeśli chcecie zobaczyć reklamy największych marek, wejdźcie → tutaj

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się