Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Niemal połowa polskich konsumentów (45%) deklaruje chęć wysyłki prezentów świątecznych

Zgodnie z badaniem zleconym przez FedEx Express, ponad jedna trzecia polskich konsumentów (35%) zdecydowanie zamierza przesłać w te święta podarunek bliskim znajomym i członkom rodziny.
O autorze
1 min czytania 2017-11-29

Badanie wykazało, że najważniejsze czynniki to odległość (64%) i zaskoczenie (24%), natomiast kolejne to wygoda i oszczędność czasu (odpowiednio po 22%), zgodnie z odpowiedziami ankietowanych, którzy zdecydowanie zamierzają w tym roku przesłać świąteczny podarunek pocztą. Najważniejsze wnioski to: wielu ankietowanych co do zasady chce przesyłać podarunki bliskim znajomym (12%) lub młodszym członkom rodziny, np. własnym dzieciom (14%), podczas gdy o wiele mniej osób przesłałoby podarunek swoim dziadkom (5%).

W dzisiejszych czasach podarunki od Świętego Mikołaja są dostarczane wprost do domu. Wyniki badania można postrzegać jako szerszą zmianę w kierunku sprzedaży internetowej, a wiele firm przygotowuje się, by zadowolić zmieniające się gusta i przyzwyczajenia konsumentów – mówi Łukasz Wróbel, MD Ground Operations Polska.

Badanie wykazuje, że konsumenci w każdym wieku postrzegają obecnie Boże Narodzenie jako wspaniałą okazję do kupowania w Internecie prezentów, którymi chcą zaskoczyć swoich najbliższych – szczególnie tych, którzy mieszkają daleko.

Okres poprzedzający święta Bożego Narodzenia to najbardziej pracowity czas w roku w firmach zajmujących się wysyłką ekspresową. Wolumen jest napędzany przez rozwój handlu elektronicznego, przy czym największa kumulacja popytu przypada na poniedziałki. Firma FedEx spodziewa się rekordowej liczby przesyłek w swojej globalnej sieci w trakcie szczytu sezonu wysyłkowego przed świętami w 2017 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W całym sezonie przewiduje się wolumeny rzędu 380-400 milionów paczek, wliczając trzy poniedziałki przypadające na okres szczytowy, kiedy to wolumen wysyłek będzie dwukrotnie przekraczał dzienną średnią.

W dzisiejszym cyfrowym świecie zakupy internetowe mogą służyć do pogłębiania relacji i ułatwiania dzielenia się świąteczną radością. Boże Narodzenie to czas dzielenia się, a wszystko to może mieć miejsce dzięki nowoczesnej technologii i setkom tysięcy kurierów na całym świecie – dodaje Łukasz Wróbel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dodatkowe informacje o sezonie świątecznym znajdują się pod adresem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się