Grandes Kochonos Digital ze zwycięskim pomysłem na hi hybrid – nową markę z portfolio spółki Nesperta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grandes Kochonos Digital ze zwycięskim pomysłem na hi hybrid – nową markę z portfolio spółki Nesperta

Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na obsługę nowej marki należącej do firmy Nesperta.

Grandes Kochonos Digital opracowali zwycięską ideę kreatywną dla hi hybrid, nowej marki z portfolio firmy Nesperta, producenta m.in. lakierów hybrydowych Semilac. W ramach umowy agencja opracowała strategię, stworzyła ideę kreatywną oraz nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej na potrzeby kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncepcja działań zakłada stworzenie materiałów do komunikacji w prasie, online oraz OOH.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij