„Stać Cię na emocje” – 4Frame z nową kampanią dla Multikina

Ruszyła nowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje”, wprowadzająca specjalną kartę dla uczniów i studentów. M!karta upoważnia do zakupu biletów na seans za jedyne 13,90 zł i jest również programem lojalnościowym dla młodych kinomanów.
O autorze
1 min czytania 2017-12-04

Za koncept kreatywny i komunikację nowej oferty Multikina odpowiada agencja 4Frame.

Takiej akcji i atrakcyjnych cen w kinach jeszcze nie było! Multikino skutecznie pokazuje, że studentów i uczniów w końcu stać na absolutnie wszystkie emocje: łzy, śmiech i odwagę. Sieć kin Multikino, znając potrzeby swoich młodych widzów, którzy w codziennych wyborach stawiają na oszczędność, wolność, elastyczność i brak długotrwałych zobowiązań w postaci umów, stworzyła ofertę szytą na miarę ich potrzeb – M!Kartę. Dzięki niej bilety na seanse 2D od poniedziałku do piątku kosztują jedyne… 13,90 zł.

„M!Karta to oferta szyta na miarę dla Milenialsów, która odpowiada na potrzeby nowych pokoleń, a koncept przedstawiony przez Agencję 4Frame „Stać Cię na emocje” jest idealnym ich odzwierciedleniem” – mówi Igor Przespolewski, Marketing Manager Multikino S.A.

„Dobrze dopasowany produkt do prawdziwych potrzeb grupy docelowej daje możliwość stworzenia wiarygodnej i angażującej komunikacji” – dodaje Piotr Zawałło, Dyrektor Kreatywny agencji 4FRAME, która odpowiada za koncept kreatywny oraz komunikację nowej oferty Multikina – M!Karty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Stać Cię na emocje” jest realizowana poprzez spoty radiowe, spot kinowy, działania w digitalu, materiały POS oraz nośniki własne Multikina. Jest to pilotażowa kampania, która realizowana jest obecnie wyłącznie w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się