Ulepszona została mobilna wersja strony – korzystanie z platformy przez urządzenia mobilne będzie teraz wygodniejsze. Nowe narzędzia zyskują zarówno reklamodawcy (np. nowy algorytm oceny atrakcyjności blogów), jak i influencerzy (np. możliwość wyróżniania swoich ofert w katalogu).
REACHaBLOGGER.pl to istniejąca na rynku od 2014 roku platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji.
Zobacz również
W nowej odsłonie REACHaBLOGGER.pl dokonane zostały zmiany pod względem wyglądu, UX, jak również pod względem funkcjonalnym. Ulepszona została mobilna wersja strony – korzystanie z platformy przez urządzenia mobilne będzie teraz wygodniejsze. Od teraz reklamodawca będzie miał również wgląd w nowy parametr oceny blogów – RaB Score, czyli algorytm mierzenia atrakcyjności oferty blogera dla reklamodawcy.
Ułatwione będzie również wyszukiwanie blogów po kategoriach tematycznych – dla zoptymalizowania niektóre z kategorii zostały połączone, inne zaś zmieniły nazwę.
Dodane zostały również dwie nowe kategorie – Gwiazdy i Mikro. Do pierwszej trafiać będą najpopularniejsze i najbardziej angażujące strony, w drugiej zaś automatycznie będą grupowane blogi o oglądalności mniejszej niż 1000 użytkowników.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Modyfikacje serwisu dotyczą również części przeznaczonej dla blogerów. Będą oni mogli promować teraz swoje oferty, wyróżniając je w katalogu. Podczas rejestracji obowiązkowe będzie również załączenie statystyk bloga.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zmiany pojawiły się również w cenniku. Można się z nimi zapoznać się na podstronie.
Więcej o zmianach przeczytać można na blogu platformy.